Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

11/3/2011: Το Ταμπού Της Μουσικής Μας.

"ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ;;; ΠΟΝΟΚΟΙΛΟ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΕΙ ΕΤΣΙ;"..."ΚΑΛΑ, ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ;; ΕΓΩ ΕΝΑ ΝΤΑΠΑ ΝΤΟΥΠΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΑΦΗΓΗΤΗ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ 'ΡΘΕΙ!"
...Πόσες φορές έχουμε ακούσει αυτά τα σχόλια για τι μουσική που ακούμε, απο γονείς και όχι μόνο; Χιπ χοπ, Μέταλ, Ροκ, όλα τα είδη, τους φαίνονται απλά όχι μουσική. Δεν καταλαβαίνω γιατί τους φαίνεται τόσο παράξενο και χάλια όλα αυτό. Αυτό με ΕΚΦΡΑΖΕΙ. Αυτό είμαι ΕΓΩ. ΝΑΙ, ΝΑΙ.... Η μουσική μου μιλάει συνέχεια για πόνο και θάνατο... Μάντεψε τι; Έτσι ίσως να νιώθω. Δεν έχεις το δικαίωμα να μου λες τι να ακούω. Θα ακούσω Metallica, θα ακούσω FFC, ΘΑ ΑΚΟΥΣΩ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ. Εγώ κρίνω τη μουσική σας; Αντιθέτως. Την μουσική μου την αγαπώ. Μάντεψε τι; ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΕΙ ΕΣΕΝΑ ;).

             Σήμερα κλείνουμε τέσσερις ημέρες σε αυτό το blog. Έχουμε ήδη 40 περίπου μέλη στο Facebook, στην σελίδα μας "Efhvos" και 10 αναγνώστες εδώ! :) Σας ευχαριστούμε! Είμαστε 5 παιδιά που γράφουμε. Ελπίζουμε να σας αρέσει η δουλειά μας! :) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου