Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

O ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΜΟΥ...KOSMOS

Hμουνα στο αμάξι και ο πατέρας μου έβαλε μουσική. δεν έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση τι μουσική που του αρεσει αλλά δεν είχα ιδιαίτερη όρεξη να κάτσω να τσακωθώ μαζί του.

Eκείνος έβαλε κόσμος. καλή μουσικούλα κατά καιρούς, δεν είχα όμως κάτσει ποτε να ασχοληθώ ιδιαίτερα..

Tα τραγούδια που άκουσα στο επόμενο εικοσάλεπτο ήταν μαγικά. του είπα ότι μαρεσαν και το έβαλε στο full. φανταστικοί ήχοι γέμισαν το αυτοκίνητο. Latin, Jazz, Soul ήταν τα είδη της μουσικής που περιελάμβανε και με μάγεψαν.

Το latin είχε τόση ένταση, με έκανε να θέλω να βγω να χορέψω αλλα και έναν απίστευτο ερωτισμό. να θέλω και μια παρτενέρ στο χορό μου.. ;)


Με το jazz ένιωσα μουσική, ο καλλιτέχνης που τραγουδάει πάντα να είναι στον κόσμο του και τα πνευστά από πίσω να μου δημιουργούν την αίσθηση μιας μπάντας σε ένα κλαμπάκι στο γκάζι..

Soul...τι να πεις για την soul? βγαίνει μέσα από την ψυχή η μουσική..η φωνή της τραγουδίστριας να με παρασέρνει κάθε φορα και με τόσο συναίσθημα το είπα, ΘΑ ΑΓΑΠΗΣΩ!

Η μουσικη ειναι ιδια για ολους. Γιατι ενας ροκας μπορει να συγκινηθεί με μια μπαλαντα, ενας χιπ χοπας να βρει συναισθημα σ'ενα λαικο τραγούδι και ενας ποπας να παρασυρθει με τους ηχους του jazz και του latin..

Μην κατηγοριοποιήστε ανάλογα με την μουσική που ακούτε αλλα ανάλογα με τα συναισθήματα σας. Αυτά διαμορφώνουν τις προτιμήσεις σας αλλα και τη ζωή σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου