Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Ο Κόσμος Του Σήμερα

Η σημερινή ''νεολέα'' είναι εθισμένη στο διαδίκτυο. Δεν υπάρχει κάποιος λόγος να κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας, οπότε το μόνο που μένει να κάνουμε είναι να το παραδεχτούμε, μιας και ισχύει. Παρ'όλα αυτά μπορούμε να κοιτάξουμε την θετική πλευρά αυτού του θέματος. Σίγουρα είμαι εθισμένος, όχι όμως με την δική σας έννοια, αλλά σύμφωνα με την δική μου απλά δεν βρίσκω κάτι καλύτερο να κάνω, και αυτό με ωθεί στον εθισμό. Σήμερα τον εθισμό στο διαδίκτυο τον έχουνε συνδέσει με το facebook και με άλλες σελίδες και ναι, μερικές φορές λέω πως θα κάτσω μια ώρα και αυτή η ώρα γίνεται δύο, τρείς, καμιά φορά και 5 ώρες. Πιστεύω πως δεν είναι καλό και πως μπορώ να το αλλάξω αλλά δεν θέλω. Έχω ταυτιστεί με την μάζα, είμαι άλλο ένα γρανάζι αυτής της εθισμένης νεολέας, ανίκανος να ξυπνήσω, αυτό είναι που με πονάει πιο πολύ. Αν και μπορώ να ζήσω χωρίς ίντερνετ, χωρίς υπολογιστή και χωρίς facebook, θα νιώθω μέσα μου λίγο κενός γιατί θα είμαι η εξαίρεση, και σε κανέναν δεν αρέσει να είναι η εξαίρεση, και αυτή είναι η αιτία που ταυτιζόμαστε με την μάζα, για να μην νιώθουμε μόνοι μας. Ένας άνθρωπος δεν έφερε την επανάσταση, χρειάστηκαν πολλοί αγώνες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου