Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Οσο εχω φωνη..

Ενα τραγουδακι απο τον ηρωα που εχει αυτο τον τιτλο με εκανε να θυμηθω οτι εχω φωνη και οτι πρεπει να τη χρησιμοποιω.
Τελευταια βρισκω ικανοποιηση να κανω τις σκεψεις μου ριμες, το γουσταρω μα ηθελα να γραψω και εδω στο μπλογκ ακομη ενα κειμενο.
Τη συνεχεια της φρασης αυτης ο καθενας τη συνεχιζει οπως γουσταρει.
Οσο εχω φωνη...θελω να σωπαινω.
και αν καποιος το παραδεχοταν, μαγκια του.
Οσο εχω φωνη...αλλο τοσο θα τη βγαζω..αυτη ειναι η συνεχεια του ηρωα και εγω ταυτιζομαι.
Οσο εχω φωνη...αλλο τοσο θα υπαρχω...και ετσι δινει ενα ακομη νοημα στη δυναμη του λογου.
Γιατι αν δεν το εχετε καταλαβει, μας εχουν παρει τα παντα.
Μας εχει μεινει το μυαλο μας και η φωνη μας για να φωναζουμε αυτα που πιστευουμε.
Αν κραταμε τη φωνη μεσα μας εχουμε χασει το παιχνιδι.
Δε θα αλλαξει τιποτα οσο μενουμε κλεισμενοι στα καβουκια μας.


Η μονες μαχες που χανονται ειναι αυτες που δε δοθηκαν ποτε..

1 σχόλιο:

  1. μου ηρθε ενα τραγουδι τωρα. I Will Be Heard απο Hatebreed. δειτε τα lyrics θα σας αρεσουν.
    καποια στιγμη ελα ομως που χανεις την ελπιδα γιατι βλεπεις οτι κανενας δεν ακουει γιατι ειναι πολυ ηλιθιοι για να ακουσουν η να καταλαβουν? προσωπικα αποφασισα οτι στην κατασταση που ειμαι τωρα δεν εχει νοημα να επιμενω. υπομονη μεχρι να βρουμε καλο ακροατηριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή