Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Ο κόσμος μέσα από τα δικά μου μάτια

Τόσα χρόνια όλοι μας μιλάνε όλοι για ιδανικά και αξίες...Αυτά έχουν χαθεί εδώ και καιρό.Τα παλιά τα χρόνια όλοι πίστευαν σε μία ιδεολογία δεν έχει σημασία αν ήταν σωστή ή λάθος.Πίστευαν σε μία θρησκεία ακόμα και στην μουσική που τους άρεσε.Τώρα πια σε ένα πράγμα πιστεύουν όλοι.Τα λεφτά!Κανείς δεν ενδιαφέρεται πια για τον συνάνθρωπό του.Κανείες δεν ενδιαφέρεται πια για τίποτα εκτός απο τα λεφτά! Τη σημερινή εποχή αν έχεις λεφτά μπορεις να κάνεις τα πάντα ενώ αν δεν έχεις σχεδόν τίποτα. Είμαι 14 χρονών και έχω ολό το μέλλον μπροστά μου. Ή και οχι; Ακόμα και για τα καλά πανεπιστήμια χρειάζεται λεφτά κάποιος για να μπει. Γιατί; Είναι πιο έξυπνος από εμένα; Όχι. Δούλεψε πιο σκληρά από εμένα; Όχι. Τότε γιατί; Μία είναι η σωστή απάντηση. Γιατί έχει πιο πολλά λεφτά από εμένα. Αυτό πρέπει να αλλάξει! Και αν δεν κάνει κάτι η δική μας γενιά τότε ποιός θα κάνει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου