Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Τηλεόραση

Ακούγοντας αυτή την λέξη μου έρχονται στο μυαλό πολλές σκέψεις και ανάμεικτα συναισθηματα. Πιστευώ πως μερικές φορές η τηλεόραση είναι κάτι παραπάνω από ένα τετράγωνο κουτί που συνέχεια λένε οι γονείς μας και άλλες φορές χάνεις πολύτιμο χρόνο από την ζωή σου παρακολουθώντας διάφορες εκπομπές που έχει. Η κοινή γνώμη είναι πως η τηλεόραση εθίζει, πως ωθεί στον υπερκαταναλωτισμό, όμως εγώ θέλω να σας παρουσιάσω τα πράγματα από μια διαφορετική οπτική γωνία, από την οποία έχω διαπιστώσει πως μερικές φορές η τηλεόραση μας προσφέρει πολλά. Καταρχάς για να είμαι ξεκάθαρος είμαι κατά του να περάσεις μια ολόκληρη ημέρα μπροστά από μια τηλεόραση και υπάρχουνε πολλές εκπομπές - reality shows τα οποία είναι χάσιμο του προσωπικού μας χρόνου και πραγματικά δεν αξίζει να τα δούμε. Από την δική μου οπτική γωνία και μέσω πολλών ντοκιμαντέρ κυρίως και καθημερινών εκπομπών, που παρακολουθώ όταν δεν έχω να κάνω απολύτως τίποτα άλλο, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα πως η τηλεόραση μπορεί να γίνει πολύ επιμορφωτική και ενημερωτική. Φέρτε στο μυαλό σας την εκπομπή, που προβάλετε κάθε σαββατοκύριακο στον Σκαϊ, που φέρει το όνομα <<>>. Πραγματικά μέσω αυτής της εκπομπής έμαθα πράγματα που και με ενδιέφεραν και σαφώς τα βρήκα πολύ ενδιαφέροντα. Ένα ακόμα παράδειγμα είναι το Αθλητικές Επιστήμες πάλι στον Σκαϊ μαζί με πολλά άλλα ντοκιμαντερ και στα κρατικα κανάλια (Νετ, Ερτ, Ετ1). Επίσης θυμάμαι ακόμα ελληνικά σίριαλ τα οποία μου πρόσφεραν πολύ γέλοιο και ας μην με βοήθησαν στο να μάθω ουσιαστικά πράγματα, αλλά έτσι είναι και το σχολείο.. μαθαίνεις συνέχεια πράγματα και όταν αποφοιτήσεις κρατάς ΜΟΝΟ τις καλές αναμνήσεις, τα γέλια με τους συμμαθητές σου και τους κολλητούς σου και τις πλάκες στου καθηγητες, τέτοιες εκπομπές είναι το 50-50, το παρα-πέντε, και άλλες πολλές. Με όλα αυτά θέλω να καταλήξω πως η τηλεόραση και μας επηρεάζει αρνητικά αλλά μας επηρεάζει και θετικά, τώρα στο χέρι σας είναι πια πλευρά θα υποστιρίξετε..

6 σχόλια:

  1. Αγαπητέ φίλε :Ρ ,
    Απλά θα ήθελα να κάνω μία διαπίστωση, τα πάντα έχουν την θετική πλευρά και την αρνητική, τίποτα δεν είναι τελείως άσπρο η μαύρο, ακόμα και το κάθε ακραίο reality μπορεί να βοηθήσει τον οποιοδήποτε αρκεί αυτός να απομονώσει και να κρατήσει μόνο τα θετικά, κάτι το οποίο σαφώς και είναι πολύ δύσκολο αλλά με λίγη εξάσκηση και εκπαίδευση επιτυγχάνεται... Κλείνοντας θα αναφέρω ένα απλό παράδειγμα όπως εσύ, το γνωστό σε όλους μας reality show ονόματι Big Brother. Η πλειοψηφία το θεωρεί ένα show που δεν έχει να προσφέρει τίποτα απολύτως και είναι το λιγότερο γελοίο. Ναι μεν κανείς συναντά γελοιότητες και ακρότητες αλλά άμα διεισδύσει κανείς σε βάθος θα παρατηρήσει ότι μέσω του Big Brother μπορεί να παρατηρήσει κανείς τη συμπεριφορά του κάθε ανθρώπου σε διάφορες καταστάσεις! Το Big Brother είναι μία μικρογραφία που συνυπάρχουν 16,17(όσοι είναι τέλος πάντων) διαφορετικοί χαρακτήρες και αντιδρούν ο καθένας με διαφορετικό τρόπο, μόνο η παρατήρηση της ψυχολογίας του ανθρώπου πχ μπορεί να αποβεί πολύ χρήσιμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι συμφωνώ απολύτως μαζί σου αλλά εγώ που προσπάθησα να παρακολουθήσω το Big Brother δεν τα κατάφερα. Γιατί το θεώρησα πολύ γελοίο ένας νοήμων άνθρωπος να κάνει πως μιλάει σε ενα δέντρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είπαμε έχει τα αρνητικά τα οποία προφανώς μπορεί να υπερέχουν των θετικών αλλά άμα κάποιος έχει την ικανότητα να μην παρασύρεται και να ξεχωρίζει τότε μπορεί να του χρησιμεύσει πολύ. Πάντως όπως αναφέρεις και εσύ το Big Brother έχει και αυτό την πλάκα του. Ουσιαστικά ο νοήμων άνθρωπος έχει το δέντρο η τoν Big Brother για παράδειγμα ως προσωπικό ημερολόγιο όπου αναλύει το τι συμβαίνει στο σπίτι και τα συναισθήματά του. Πάντως σαφώς υπάρχουν πολλές γελοιότητες δεν αντιλέγω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναι είναι και αυτό μια οπτική γωνία. Απλά στο άρθρο ήθελα να γράψω τι μου κεντρίζει το ενδιαφέριν σε αυτό το τετράγωνο κουτί που ονομάζεται τηλεόραση! :Ρ πάλι καλά που ξανάρχισε το 50-50

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχαχα, δεν πειράζει και εγώ γράφω τι πιστεύω και τι επίσης μπορεί να κεντρίζει το ενδιαφέρον στην τηλεόραση δεν διαφωνώ... τώρα άμα αρχίσω να γράφω και εγώ στο μπλογκ θα τα γράφω σε δικά μου άρθρα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή