Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Η Μουσική Στις Μέρες Μας

Η μουσική είναι μια απο τις 7 τέχνες στη σήμερον ημέρα και κατά την γνώμη μου η καλύτερη. Πολλά κομμάτια έχουνε ηχογραφηθεί, μόνο την τελευταία διετία έχουνε ηχογραφηθεί πάνω απο 2 χιλιάδες τραγούδια! Πλέον έχει αναπτυχθεί μια παγκόσμια βιομηχανία εμπορευματοποίησης και η μουσική έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της και μερικές φορές λυπάμαι που βγαίνουνε άνθρωποι έξω να τραγουδήσουνε μόνο και μόνο επειδή διαθέτουνε το ''πακέτο''. Σήμερα η εμφάνιση του καλλιτέχνη και το πόσο θα πουλήσουνε οι δίσκοι του έχουνε γίνει πιο σημαντικά και απο την φωνή του, που στο κάτω - κάτω της γραφής για αυτή διακρίθηκε απο το σύνολο των ανθρώπων. Αλλά δεν θέλω να καταστρέψω το άρθρο μου για πάρτυ τους! Υπάρχουνε πολλά είδη μουσικής αλλά το κάθε είδος αλλάζει, απ'όσο έχω παρατηρήσει, απο περιοχή σε περιοχή. Εγώ προσωπικά είμαι λάτρης του Hip-hop και ακούω μάλιστα ελληνικό underground. Βέβαια δεν είναι τόσο ανεπτυγμένο και διαδεδομένο όσο το underground στο εξωτερικό αλλά έχει γίνει μια αξιόλογη και αξιέπαινη προσπάθεια απο πολλούς αρτίστες που φτιάξανε σκηνή απο το πουθενά! Επίσης λατρεύω, ανευ λόγου και αιτίας, τα λαϊκά ελληνικά κομμάτια και μερικά που έχουνε ως πρώτο όργανο παραδοσιακά ελληνικά μουσικά όργανα, όπως για παράδειγμα το μπουζούκι, μου αρέσουνε ακόμα περισσότερο. Το μαγικό, όμως με την μουσική, είναι πως μπορεί να εκφράσει τα συναισθηματά σου και για αυτόν τον λόγο την θεωρώ την πιο σημαντική τέχνη απο τις 7. Μόνο με την μελωδία μπορεί να σε καταλάβει σχεδόν όλος ο κόσμος, να αισθανθεί αυτό που νιώθεις και εσύ, να κλάψει όπως κλαις και εσύ ή αντίστοιχα να χαρεί όπως χαίρεσαι και εσυ! Επίσης για αυτόν τον λόγο ακούω και εγώ μουσική, όπως και κάθε άνθρωπος της ηλικίας μου και όχι μόνο, γιατί θέλω να πω πολλά πράγματα αλλά δεν μπορώ να τα εκφράσω με διαφορετικό τρόπο. Τελικά η μουσική, όσο κι αν έχει μετατραπεί σε ένα ακόμα προϊόν, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας και της ζωής μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου