Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Πέρι δικτύωσης.

Είμαστε η γενιά του facebook. Της αποξένωσης, της απομόνωσης, τα θύματα της κοινωνικής δικτύωσης, του twitter, του πληκτρολογίου και τα λοιπά. Αυτό λένε πως είμαστε. Ναι ρε φίλε, θα μπω "μια ώρα" στο ίντερνετ, και τελικά θα κάτσω τρεις. Θα μιλάω με τις ώρες στο facebook, με τους φίλους μου. Θα παίζω ηλίθια παιχνιδάκια στο ίντερνετ για να περάσω την ώρα μου. Αυτό δεν με κάνει ούτε εθισμένο, ούτε άχρηστο, ούτε καταδικασμένο. Μπορεί να μην διαβάσω μια μέρα και να μπω στο ίντερνετ. Δεν σημαίνει πως δεν διάβασα λόγω του ίντερνετ. Δεν διάβασα λόγω του διαβάσματος. Δεν είμαι εγώ ο εθισμένος και οι υπόλοιποι τα διαβαστερά παιδιά. Όταν μπαίνω στις 4 το μεσημέρι στο facebook έχει 1000 άτομα μέσα. Έτσι επικοινωνούμε, σπάμε πλάκα, παίζουμε, μιλάμε. Δεν είναι ότι λέμε "ti kneis? kla. ti nea? kla." αυτό ΝΑΙ, είναι χάσιμο χρόνου. Το facebook, είναι η βόλτα μου με τους φίλους μου τις μέρες που δεν μπορώ να βγω έξω. Το youtube, είναι το σινεμά μου, το google η εγκυκλοπαίδεια μου, το piratebay το εμπορικό μου κέντρο, το μπλογκ είναι η ζωή μου σε μικρογραφία. Μπορεί να μην γίνω γιατρός, αλλά έχω όνειρα. Το ίντερνετ, δεν θα μου τα καταστρέψει. Θα με εμψυχώσει, θα με ηρεμίσει, όταν τα εμπόδια των ονείρων μου, το σύστημα, θα με εξουθενώνουν. 

5 σχόλια:

  1. Καλά όλα αυτά, συμφωνώ 100% αλλά ποτέ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι όλα αυτά πρέπει να γίνονται με μέτρο, να μην είμαστε δηλαδή στο internet 24 ώρες το εκοσιτετράωρο, καθισμένοι άσκοπα μπροστά σε μία οθόνη. Φυσικά και το internet βοηθάει σε πολλά και έχει διάφορα πλεονεκτήματα αλλά πάντα πρέπει να το χρησιμοποιούμε με μέτρο, γιατί αλλιώς καταλήγουμε στον εθισμό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίοι! Αλλά μην ξεχνιόμαστε, μέτρο....=)

    Δείτε εδώ αν θέλετε, http://efivikoakirologio.blogspot.com/

    ..=)

    Πολύ ωραίοι! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και συ εισαι πολυ καλη κοπελια..;)
    συνεχισε ετσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...προς Walker:
    Πως μπορουμε να επικοινωνησουμε μαζι σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή