Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Σχολείο = Υποχρεώσεις

Έχεις ακούσει πολλές φορές τους γονείς σου να σου φωνάζουνε γιατί εσύ κάθεσαι στον υπολογιστή και δεν διαβάζεις; Οι δικοί μου κουραστήκανε να μου φωνάζουνε και έτσι έχω αρκετό καιρό να τους ακούσω. Μόνο που δεν γνωρίζουνε κάτι, ότι εγώ διαβάζω. Μπορεί να μην είμαι ο μαθητής του ''20'', ούτε του ''18'' δεν είμαι, αλλα δεν έχει αυτό σημασία, σημασία έχει ότι μέσα στις άκρες τηρώ τις υποχρεώσεις μου, δηλαδή διαβάζω, αλλα ελάχιστα και έτσι δεν φέρνω σπίτι τους επιθυμητούς βαθμούς. Παρ'όλα αυτά εγώ είμαι ικανοποιημένος από την αποδοσή μου όσον αφορά τις σχολικές υποχρεώσεις διότι βλέπω πως συμβαδίζω στις γνώσεις με τους μαθητές του ''20'' και ξέρω πως με το αισχρό εκπαιδευτικό σύστημα που διαθέτει η Ελλάδα δεν θα χρειαστεί να γίνω μαθητής του ''20'' από τώρα. Δεν είναι τυχαίο ότι η Ελλάδα έχει καταλάβει την 5η απ'το τέλος θέση στα καλύτερα εκπαιδευτικά συστήματα στο τέλος, δηλαδή έχουμε την 95η θέση στα 100 καλύτερα συστήματα. Επιπλέον πιστεύω πως ο δάσκαλος που θα έχεις δεν είναι τόσο καλός και δεν σου προσφέρει τόσες πολλές γνώσεις όσο θα έπρεπε, δεν λέω υπάρχουνε και οι εξερέσεις και έχει τύχει πολλοί μου δάσκαλοι να συμπεριλαμβάνονται σε αυτες (πάλι καλά για εμένα) αλλά γιατί να είναι τόσες λίγες οι εξερέσεις; Γιατί το 100% των δασκάλων να μην συμπεριλαμβάνονται στις εξερέσεις και μονο ένα 25% να κάνει σωστή δουλειά; Επίσης γιατί να χρειαζόμαστε φροντηστήρια ή ιδιαίτερα, και μερικές φορές και τα δύο, και να μην μας αρκεί μόνο το σχολείο; Συμπεραίνω πως για την κακή απόδοση των μαθητών αρκετές φορές φταίει και ο δάσκαλος, επειδή είναι καθήκον του δάσκαλου να κεντρήσει το ενδιαφέρον του μαθητή σε αυτό που διδάσκει, αν δεν το καταφέρει με το 1/3 της τάξης τότε ανήκει στο 75% των δασκάλων που είναι επιβλαβείς προς τους μαθητές. Γι'αυτό πιστεύω πως πρέπει να ληφθούν σοβαρές αποφάσεις και να εφαρμοστούνε σύντομα μερικά μέτρα και στην εκπαίδευση. Εξάλλου κοινή γνώμη όλων είναι πως κρατάμε το μέλλον της Ελλάδας στα χέρια μας, τότε φροντίστε εσείς που το ισχυρίζεστε αυτό: 1) να υπάρχει Ελλάδα μέχρι τότε, 2) να έχουμε μορφωθεί σωστά, και όταν εννοώ σωστά δεν εννοώ να μας μάθετε πως να είμαστε λαμόγια, αλλα σωστοί πολίτες και πάνω απο όλα με αντίληψη, σεβασμό και αυτοεκτίμηση. Χθες έβλεπα ειδήσεις γιατί περίμενα να ακούσω αν θα είχαμε σήμερα σχολείο και αναγκαστηκά άκουγα μερικά απο αυτά που είπε ο πρωθυπουργός αλλά και μερικοί δημοσιογράφοι και η κ. Παπαρήγα. Έβγαλα μόνο ένα συμπέρασμα απο τα όσα ειπώθηκαν επι τούτου θέματος, πώς μέχρι και ο πρωθυπουργός ειναι σχεδόν βέβαιος πως μέχρι να αναλάβουμε τις ευθύνες μας προς την ελληνική κοινωνία δεν θα υπάρχει το ελληνική. Έγω λεω πως όχι μόνο θα υπάρχει αλλά και πως η γενία μας αν παραμείνει στην Ελλάδα θα την ξανακάνουμε μεγάλη και τρανή όπως ήτανε κάποτε, και δεν μιλαω για πολέμους κτλπ, μιλάω να ορθοποδήσουμε και πάλι στα πόδια μας και να μπορούμε να βγούμε πάλι στον δρόμο και να φωνάζουμε με υπερηφάνει ΕΊΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ, γιατί πλέον ντρεπόμαστε να πουμε οτι είμαστε έλληνες. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως όλα αρχίζουνε και τελειώνουνε στην παιδεία. Εκεί φαίνεται πως διαχειρίζεται η ελληνική πολιτεία τα παιδία της και μέχρι στιγμής έχει αποδείξει πως τα διαχειρίζεται κάκιστα, οπότε πιστεύω πως αφού πρώτα αλλάξουνε ορισμένα πράγματα στην παιδεία θα επιφλερουν αλλαγές και σε πολλούς άλλους τομεις, ελπίζωντας για ένα καλύτερο μέλλον. Οπότε όταν σήμερα πάτε για ύπνο ονειρευτείται όσο πιο πολύ μπορείται και βάλτε στόχο τα ονειρά σας να γίνουνε πραγματικότητα, ΜΌΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ!

4 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν προτεινεις και τιποτα ρε φοιβο, γιατι βλεπω ετοιμες τις εχεις τις λυσεις. επιπλεον: ποτε ηταν στα ποδια της η Ελλαδα; παντα κατω ηταν και δεν εκανε και τιποτα γι'αυτο εκτος απ'το να κλαιγεται και να ακουει διαφορες ιδεες(ΟΠΩς Η ΔΙΚΙΑ σου πχ) που ειτε ειναι αδυναμες ειτε δεν αναλυονται περαιτερω και ειναι τελειως γενικες. με λιγα λογια: δεν βοηθας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή