Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Φιλία

Φιλία, η αγαπημένη μου λέξη. Από το ουσιαστικό φιλία προέρχεται η λέξη φίλος. Φίλος είναι ένας άνθρωπος, με τον οποίο περνάτε καλά, διασκεδάζετε και γουστάρει ο ένας την παρέα του άλλου. Η λέξη αυτή όμως έχει ένα μεγαλύτερο νόημα, φίλος είναι αυτός που σε νιώθει, που σε καταλαβαίνει, που θα ξέρει πότε να σταματήσει μια πλάκα, θα ξέρει τα όρια σου, θα σε ξέρει γενικά. Στην λύπη, ένας σωστός φίλος θα σταθεί δίπλα σου, θα κλάψει μαζί σου, θα σε πάρει αγκαλιά, θα σε χαϊδέψει και θα σου ψυθιρίσει: ''έλα, πάει, πέρασε, μην ανυσηχείς, εγώ εδώ είμαι για σένα''. Πιστεύω ότι είμαι από τους πιο τυχερούς ανθρώπους γιατί είχα την τύχη να γνωρίσω τέτοια άτομα. Οι αληθινοί φίλοι είναι σπάνιοι, και όταν τους βρείς θα πρέπει να κάνεις τα πάντα για να τους κρατήσεις, ώστε να μην τους χάσεις, αλλά θα μου πει κάποιος πως μόνο όταν χάσεις κάτι καταλαβαίνεις την αξία του. Η συμβουλή μου είναι να την καταλάβεις την αξία του πριν το χάσεις, να έχεις αυτή την ικανότητα. Στο θέμα φιλία όμως υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος. Υπάρχουνε ''φίλοι''. Αυτούς τους ανθρώπους, κατά την γνώμη μου, πρέπει να τους κρατάς μακριά σου, γιατί θα σε πληγώσουνε και μετά θα γελάνε μαζί σου. Ευτυχώς δεν μου έχει τύχει μέχρι στιγμής και ούτε θέλω να μου τύχει. Οπότε αν έχεις πραγματικούς φίλους, αν σε συμπληρώνουνε, κράτα τους κοντά σου, δείξε τους πόσο τους αγαπάς και τους εκτιμάς, με απλές, καθημερινές κινήσεις, όπως ένα καλημέρα, μια αγκαλιά, ένα βαθύ βλέμμα, και θα δεις, θα το εκτιμήσουνε και θα είναι δίπλα σου όταν τους χρειαστείς, λόγω των εφηβικών σου προβλημάτων, είτε είναι οικογενειακό πρόβλημα, είτε ερωτική απογοήτευση, πλέον έχουμε αρκετά προβλήματα και οι φίλοι μας είναι αυτοί που μας καταλαβαίνουνε πιο πολύ.
ΥΓ: μέσω αυτού του άρθρου θέλω να πω στους δικούς μου φίλους, τα φιλαράκια μου, πως τους ευχαριστώ πραγματικά , για όσα περάσαμε μαζί και όσα θα περάσουμε μαζί και είμαι πραγματικά τυχερός που τους έχω! Το άρθρο αφιερωμένο σε εσάς!

1 σχόλιο: